ΚΕΝΤΡΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ & ΘΕΡΑΠΕΙΑΣ ΠΑΙΔΙΟΥ

(κάλυψη από όλα τα ταμεία) Διάρκεια συνεδρίας: 55' λεπτά Κόστος συνεδρίας: 35 ευρώ


Μέσα σε ένα φιλόξενο αλλά και ασφαλή χώρο, το παιδί και οι γονείς απολαμβάνουν παροχές σύμφωνα πάντα με τις ανάγκες τους. Φροντίσαμε επίσης να εξασφαλίσουμε εύκολη πρόσβαση για κάθε επισκέπτη αφού εξωτερικά του Κέντρου στον Γέρακα υπάρχει ιδιόκτητο parking αλλά και στο Κέντρο μας στην Αργυρούπολη υπάρχει χώρος προσωρινής στάθμευσης, Ο άνετος χώρος υποδοχής στην είσοδο του Κέντρου εξασφαλίζει μια ευχάριστη αναμονή καθώς διαθέτει και βιβλιοθήκη ευρείας θεματολογίας. Οι αίθουσες εργοθεραπείας και ομαδικών δραστηριοτήτων είναι ειδικά σχεδιασμένες για την πραγματοποίηση των παραπάνω προγραμμάτων σε απόλυτα ασφαλές πλαίσιο. Οι αίθουσες λογοθεραπείας και προγραμμάτων μαθησιακής υποστήριξης είναι πλήρως εξοπλισμένες ώστε να εξυπηρετούν τους σκοπούς αυτών των δραστηριοτήτων.

Ομάδες Ypostirizo Dyslexia

Δείτε τις online Εφαρμογές και πολλα αλλα.

 

Η ομάδα μας

Χριστοπούλου Κατερίνα – Ψυχολόγος - επιστημονική υπεύθυνη
Χριστοπούλου Κατερίνα – Ψυχολόγος - επιστημονική υπεύθυνη
Χριστοπούλου Κατερίνα – Ψυχολόγος - επιστημονική υπεύθυνη
Η Χριστοπούλου Κατερίνα ολοκλήρωσε τις σπουδές της το 2005 στο τμήμα ψυχολογίας στο Πάντειο Πανεπιστήμιο. Το 2009 απέκτησε μεταπτυχιακό τίτλο στην συμβουλευτική ψυχολογία με κατεύθυνση τη γνωσιακή - συμπεριφοριστική μεθοδολογία. Παράλληλα παρακολούθησε εκπαίδευση στην Εφαρμοσμένη Ανάλυση Συμπεριφοράς (aba - Applied Behavioral Analysis) κι από το 2007 εργάζεται στον τομέα της ειδικής αγωγής με παιδιά στο φάσμα της διάχυτης αναπτυξιακής διαταραχής. Το 2007 δημιούργησε την ομάδα ypostirizo με στόχο να προσφέρει ουσιαστική και ολοκληρωμένη βοήθεια σε παιδιά και γονείς που το έχουν ανάγκη. Η εκπαίδευση της συνεχίστηκε με πιστοποιήσεις στο χώρο της αξιολόγησης και παρέμβασης στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας απ΄ όπου απέκτησε τίτλο μετεκπαίδευσης στην ειδική αγωγή. Κατέχει άδεια χορήγησης Wisc για την αξιολόγηση της νοημοσύνης σε παιδιά ηλικίας 6-16 ετών καθώς επίσης κι άλλα σταθμισμένα εργαλεία μαθησιακής επάρκειας, γλωσσικής επάρκειας κ.α. Μέχρι και σήμερα είναι υπεύθυνη του Κέντρου ypostirizo στον Γέρακα και στην Αργυρούπολη Αττικής ενώ συμμετέχει και η ίδια στη θεραπευτική ομάδα δουλεύοντας με παιδιά και συντονίζοντας παράλληλα τα θεραπευτικά προγράμματα. Στόχος για εκείνη πάντα αποτελεί η σωστή λειτουργία των Κέντρων, η διατήρηση μια δυναμικής θεραπευτικής ομάδας, ο εξοπλισμός των Κέντρων με σύγχρονα αξιολογητικά εργαλεία και εργαλεία παρέμβασης αλλά πάνω απ΄ όλα η παροχή υπηρεσιών με σεβασμό στις ανάγκες του παιδιού και του γονέα.
Κατερίνα Παπαδοπούλου - Λογοθεραπεύτρια
Κατερίνα Παπαδοπούλου - Λογοθεραπεύτρια
Κατερίνα Παπαδοπούλου - Λογοθεραπεύτρια
Κατερίνα Παπαδοπούλου - Λογοθεραπεύτρια Η Κατερίνα Παπαδοπούλου είναι Πτυχιούχος του τμήματος Λογοθεραπείας στο ΑΤΕΙ Καλαμάτας, από όπου και αποφοίτησε το 2015 . Έκτοτε συνεργάζεται με ιδιωτικά κέντρα ειδικής αγωγής και αναλαμβάνει την παράλληλη στήριξη παιδιών με αυτισμό και άλλες διαταραχές. Τα περιστατικά που έχει αναλάβει έως σήμερα αφορούν όλο το φάσμα των ηλικιών. Πιο ειδικά η κλινική της εμπειρία έχει να κάνει με φωνολογικές-αρθρωτικές διαταραχές, λεκτική δυσπραξία, ειδική γλωσσική διαταραχή, τραυλισμό, διαταραχή ελλειμματικής προσοχής και υπερκινητικότητας (ΔΕΠΥ), διάχυτες αναπτυξιακές διαταραχές, αφασία και μαθησιακές δυσκολίες. Έχει εθελοντικά εργαστεί ως μέλος της θεραπευτικής ομάδας «Το Πέταγμα», για την υποστηριζόμενη διαβίωση προσώπων με νοητική υστέρηση. Έχειεκπαιδευτείσεμεθόδους PECS, A Three-Part Treatment Plan for OPT (Orofacial placement therapy), Block Modification Therapy σεάτομαμετραυλισμό.
Βίβιαν Κυροδήμου - φυσικοθεραπευτρια
Βίβιαν Κυροδήμου - φυσικοθεραπευτρια
Βίβιαν Κυροδήμου - φυσικοθεραπευτρια
Βίβιαν Κυροδήμου - φυσικοθεραπευτρια Η Κυροδήμου Παρασκευή αποφοίτησε το 2018 από το τμήμα φυσικοθεραπείας του ΑΤΕΙ Θεσσαλονίκης και εργάζεται ως παιδιατρική φυσικοθεραπεύτρια. Αρχικά, ξεκίνησε παρακολουθόντας περιστατικά στην Μονάδα Εντατικής Θεραπείας του Γ. Ν. Θεσσαλονίκης "Ο Άγιος Δημήτριος", συνέχισε στο Κέντρο Διημέρευσης - Ημερήσιας Φροντίδας (ΚΔΗΦ) "Ζωή" στη Θεσσαλονίκη όπου εργάστηκε με παιδιά με ειδικές ανάγκες και έπειτα, στην Αθήνα εργάστηκε στο ΚΔΗΦ "Χλόη" επίσης με παιδιά ΑμεΑ. Τα περιστατικά που έχει αναλάβει είναι νευρολογικά, μυοσκελετικά, παιδιά με σύνδρομο DOWN, στο φάσμα του αυτισμού, με μεταβολικά νοσήματα και με ψυχοκινητική καθυστέρηση καθώς, και με άλλες αναπτυξιακές διαταραχές. Έχει παρακολουθήσει σεμινάρια ειδικής αγωγής από το ανοιχτό πανεπιστήμιο Αιγαίου, σεμινάρια παιδαγωγικής, ψυχοπαιδαγωγικής και παιδιατρικής από την Ελληνική Επιστημονική Εταιρία Προσχολικής Αγωγής (ΕΛ. ΕΠ. ΕΠ. Α) κει έχει εκπαιδευτεί στην μέθοδο νευροεξελικτικής αγωγής ΒΟΒΑΤΗ. Τέλος, είναι απόφοιτος του ΔτΠΜΣ "Νευροεπιστήμες και Νευροεκφυλιστικά Νοσήματα" του τμήματος Ιατρικής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ). Ενημερώνεται συνεχώς με συνέδρια και ημερίδες στην παιδιατρική φυσικοθεραπεία.
Μαστοράκη Λήδα – Ειδική Παιδαγωγός
Μαστοράκη Λήδα – Ειδική Παιδαγωγός
Μαστοράκη Λήδα – Ειδική Παιδαγωγός
Μαστοράκη Λήδα – Ειδική Παιδαγωγός Η Μαστοράκη Λήδα ολοκλήρωσε τις σπουδές της στο τμήμα Φιλοσοφίας Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας (κατεύθυνση Ψυχολογίας) του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών και στη συνέχεια εισήχθη στο μεταπτυχιακό πρόγραμμα Σχολικής Ψυχολογίας του ίδιου Πανεπιστημίου .Το 2018 -2019 ολοκλήρωσε με επιτυχία ετήσιο σεμινάριο στην αποκατάσταση μαθησιακών δυσκολιών και δυσλεξίας για μαθητές πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης .Παράλληλα, από το 2018 παρακολουθεί μετεκπαίδευση στην Εικαστική Ψυχοθεραπεία παιδιών και εφήβων ,στο Κέντρο Τέχνης και Ψυχοθεραπείας. Κατά την διάρκεια της ακαδημαϊκής της επιμόρφωσης πραγματοποίησε την εκπαίδευσή της στο 2ο ΚΕΣΥ Β' Αθήνας, πάνω στην αξιολόγηση μαθησιακών δυσκολιών, σε σχολεία με σκοπό την εφαρμογή προγραμμάτων κοινωνικής και συναισθηματικής αγωγής σε μαθητές αλλά και σε κέντρα ειδικών θεραπειών συντονίζοντας ομάδες εικαστικής θεραπείας παιδιών και εφήβων που ανήκουν στο φάσμα του αυτισμού. Επίσης, έχει εργαστεί σε κέντρα δημιουργικής απασχόλησης παιδιών και έχει αναλάβει την εξατομικευμένη μελέτη μαθητών. Τέλος παραμένει ενήμερη παρακολουθώντας σεμινάρια ειδικής αγωγής (Functional ABA, πιστοποίηση επάρκειας συνοδών παράλληλης στήριξης , πιστοποίηση επάρκειας χορήγησης του Αθηνά Τεστ).
Χατζή Ελίνα - Ψυχολόγος
Χατζή Ελίνα - Ψυχολόγος
Χατζή Ελίνα - Ψυχολόγος
Χατζή Ελίνα - Ψυχολόγος Η Ελίνα Χατζή αποφοίτησε από το Τμήμα Ψυχολογίας του Πανεπιστημίου Κρήτης το 2018. Παράλληλα με τις σπουδές της μετεκπαιδεύτηκε πάνω στην Γνωσιακή Συμπεριφορική Ψυχοθεραπεία στο Κέντρο Εφαρμοσμένης Ψυχοθεραπείας και Συμβουλευτικής . Το 2020 συνέχισε στο ίδιο κέντρο με μετεκπαίδευση στην Εφαρμοσμένη Συμβουλευτική. Την ίδια χρονιά παρακολούθησε το πρόγραμμα Ψυχολογία και Ειδική Παιδαγωγική : Σύγχρονες Προσεγγίσεις για την υποστήριξη παιδιών με αντίξοες και τραυματικές εμπειρίες ζωής στο Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών . Διεξάγει ατομικές συνεδρίες σε παιδιά, εφήβους και ενήλικες με στόχο την διευκόλυνση της καθημερινότητας , την αντιμετώπιση δυσλειτουργικών συμπεριφορών και τη γενικότερη συναισθηματική ανάπτυξη και εξέλιξη του κάθε προσώπου, δίνοντας έμφαση στην ξεχωριστή ατομικότητα του. Επιπλέον, παρέχει και συμβουλευτική γονέων στοχεύοντας στην αντιμετώπιση των προβλημάτων της σύγχρονης οικογένειας καθώς και σε θέματα διαπαιδαγώγησης των παιδιών .
Στέλλα Τούλια - Εργοθεραπευτρια
Στέλλα Τούλια - Εργοθεραπευτρια
Στέλλα Τούλια - Εργοθεραπευτρια
Στέλλα Τούλια - Εργοθεραπευτρια Η Στέλλα Τούλια είναι απόφοιτη του τμήματος Εργοθεραπείας του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής. Έχει εργαστεί ως παιδιατρική Εργοθεραπεύτρια σε ιδιωτικά κέντρα αλλά και ως παράλληλη στήριξη στον ιδιωτικό τομέα με παιδιά με αναπτυξιακές και μαθησιακές δυσκολίες καθώς επίσης και με παιδιά με διαταραχή ελλειματικής προσοχής και προβλήματα συμπεριφοράς. Ολοκλήρωσε το πρόγραμμα πρακτικής εκπαίδευσης στην Εταιρεία Προστασίας Σπαστικών/Πόρτα Ανοιχτή ως εκπαιδευόμενη σε άτομα με εγκεφαλική παράλυση και κινητικές δυσκολίες. Επίσης, στα πλαίσια της κλινικής άσκησης έχει εκπαιδευτεί σε άτομα με άνοια στο Καρέλλειο Πρότυπο Κέντρο Alzheimer και στο ειδικό σχολείο Ε.Ε.Ε.Ε.Κ. στο Αιγάλεω. Τέλος, έχει παρακολουθήσει επιμορφωτικά σεμινάρια σχετικά με την δυσγραφία και την πρώιμη παρέμβαση. Εργάζεται στο κέντρο "Ypostirizo" ως Εργοθεραπεύτρια. Παπαντωνίου Ελένη – Ειδική Παιδαγωγός Η Ελένη Παπαντωνίου είναι πτυχιούχος φιλόλογος. Αποφοίτησε το 2015 από το Πανεπιστήμιο Πατρών. Εργάστηκεσε ιδιωτικά πλαίσια αναλαμβάνοντας την μελέτη και δημιουργική απασχόληση μαθητών Δημοτικού. Το 2019 παρακολούθησε επιτυχώς το εκπαιδευτικό πρόγραμμα « Ειδική Αγωγή-Μαθησιακές Δυσκολίες» (500 ώρες) στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών και στο τρέχον εξάμηνο ολοκληρώνει μεταπτυχιακό πρόγραμμα στο πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου στην «Εκπαιδευτική Ψυχολογία». Σήμερα εργάζεται στο κέντρο ypostirizo στον Γέρακα αναλαμβάνοντας το τμήμα μελέτης καθώς και ατομικά προγράμματα παρέμβασης μαθησιακών δυσκολιών.
Ταραντίλη Εύα – Ειδική Παιδαγωγός
Ταραντίλη Εύα – Ειδική Παιδαγωγός
Ταραντίλη Εύα – Ειδική Παιδαγωγός
Ταραντίλη Εύα – Ειδική Παιδαγωγός Η Εύα Ταραντίλη είναι πτυχιούχος Φιλόλογος. Αποφοίτησε το 2017 από το Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου (Καλαμάτα). Εργάστηκε σε ιδιωτικό πλαίσιο αναλαμβάνοντας τη μελέτη μαθητών Δημοτικού-Γυμνασίου-Λυκείου. Το 2018 εξειδικεύθηκε στο ετήσιο εκπαιδευτικό πρόγραμμα με τίτλο «Ειδική Αγωγή-Μαθησιακές δυσκολίες: Εξειδίκευση σε σταθμισμένα ψυχομετρικά εργαλεία (DTLA-P:3, DTLA-4, ΛαΤω Ι-ΙΙ, Utreht EarlyMathematical Competence Test) και το σχεδιασμό παρεμβάσεων» στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας (Βόλος). Στο ίδιο έτος ανέλαβε τη χορήγηση σταθμισμένων εργαλείων αξιολόγησης και το σχεδιασμό παρεμβάσεων σε πλήθος μαθητών με μαθησιακές δυσκολίες στον Οργανισμό μέριμνας και προστασίας μητέρας και παιδιού «Η Κιβωτός του Κόσμου», στην Αθήνα. Ακολούθως, το 2019 εισήχθη επιτυχώς μέσω κατατακτηρίων εξετάσεων στο Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας (Βόλος) στο οποίο φοιτά μέχρι και σήμερα. Παράλληλα, εργάζεται ως εξωτερική συνεργάτης σε ιδιωτικά κέντρα και σχολεία παρέχοντας υπηρεσιες ψυχο παιδαγωγικών προγραμμάτων.
Ευγενία (Ντένια) Σιδέρη λογοθεραπεύτρια
Ευγενία (Ντένια) Σιδέρη λογοθεραπεύτρια
Ευγενία (Ντένια) Σιδέρη λογοθεραπεύτρια
Ευγενία (Ντένια) Σιδέρη Είναι πτυχιούχος λογοθεραπεύτρια και αποφοίτησε από το Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο Κύπρου το 2016. Ολοκλήρωσε την πρακτική της στο Α’ Δημοτικό Σχολείο Δροσιάς (Ειδική Μονάδα Ένταξης) όπου ασχολήθηκε με διαταραχές λόγου και ομιλίας, ΔΕΠ-Υ, διάχυτες αναπτυξιακές διαταραχές, εγκεφαλική παράλυση, απραξία λόγου και σύνδρομο Down. Έκτοτε εργάστηκε ιδιωτικά σε κατ’ οίκον θεραπείες παιδιών και ενηλίκων ενώ ασχολήθηκε και με την αποκατάσταση μαθησιακών δυσκολιών σε παιδιά δημοτικού και γυμνασίου. Τέλος επιμορφώνεται συνεχώς παρακολουθώντας σεμινάρια εξειδίκευσης, κατέχει πιστοποίηση ως συνοδός παράλληλης στήριξης και εκπαιδεύεται σε νέες μεθόδους αποκατάστασης διαταραχών λόγου και ομιλίας.
Πλιακοπάνου  Κωνσταντίνα -  Εργοθεραπεύτρια
Πλιακοπάνου Κωνσταντίνα - Εργοθεραπεύτρια
Πλιακοπάνου Κωνσταντίνα - Εργοθεραπεύτρια
Πλιακοπάνου Κωνσταντίνα - Εργοθεραπεύτρια Είναι εργοθεραπεύτρια και παιδαγωγός δημοτικής εκπαίδευσης. Είναι απόφοιτος τμήματος Εργοθεραπείας του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής και του Παιδαγωγικού τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων. Ασχολείται με την αξιολόγηση και τη θεραπευτική παρέμβαση σε περιπτώσεις παιδιών προσχολικής και σχολικής ηλικίας με νευροαναπτυξιακές διαταραχές, όπως Αναπτυξιακή Διαταραχή του συντονισμού των κινήσεων, ΔΑΦ, ΔΕΠ-Υ και Ειδική Μαθησιακή Διαταραχή. Έχει εμπειρία, ως συνοδός παράλληλης στήριξης, στην ένταξη παιδιών με ΔΑΦ και ΔΕΠ-Υ και στη μελέτη παιδιών με Μαθησιακές δυσκολίες. Έχει εκπαιδευτεί στη Δομημένη Διδασκαλία TEACCH για την αντιμετώπιση της Διαταραχής του Αυτιστικού Φάσματος και στις βασικές αρχές σίτισης. Εκπαιδεύεται στη μέθοδο της Αισθητηριακής Ολοκλήρωσης. Έχει συμμετάσχει σε εκπαιδευτικά σεμινάρια και συνέδρια που αφορούν στις νευροαναπτυξιακές διαταραχές. Έχει γνώση του Συστήματος γραφής και ανάγνωσης BRAILLE. Έχει άριστη γνώση της αγγλικής και καλή γνώση της ιταλικής γλώσσας.
Αλίκη Μαργαρίτη- Εργοθεραπεύτρια
Αλίκη Μαργαρίτη- Εργοθεραπεύτρια
Αλίκη Μαργαρίτη- Εργοθεραπεύτρια
Αλίκη Μαργαρίτη- Εργοθεραπεύτρια Η Αλίκη Μαργαρίτη, είναι απόφοιτη του τμήματος εργοθεραπείας του Ευρωπαϊκού Πανεπιστημίου Κύπρου. Κατά τη διάρκεια της επαγγελματικής της σταδιοδρομίας βρέθηκε σε παιδιατρικά πλαίσια όπως τα «Βήματα ζωής», το «RISE UP» και το «Skills for life» στην Κύπρο, ενώ συμμετείχε και σε πρόγραμμα υποστηριζόμενης διαβίωσης ενήλικου πληθυσμού με νευρολογικές βλάβες που είχαν νοσηλευτεί στο νοσοκομείο «ΚΑΤ». Σήμερα συνεργάζεται με το κέντρο ypostirizo αναλαμβάνοντας παιδιά με διαταραχές όπως ελλειμματική προσοχή ή/και υπερκινητικότητα (ΔΕΠ-Υ), αναπτυξιακή καθυστέρηση, στο φάσμα του αυτισμού καθώς και με παιδιά που αντιμετωπίζουν γραφοκινητικές και μαθησιακές δυσκολίες ή δυσκολίες κινητικού συντονισμού. Παραμένει ενήμερη μέσα από παρακολουθήσεις σεμιναρίων και μετεκπαιδεύσεων που αφορούν παιδιά και ενήλικες στο φάσμα του αυτισμού καθώς και στην αξιολόγηση και αντιμετώπιση της δυσγραφίας.
Πλέστη Παναγιώτα- Λογοθεραπεύτρια
Πλέστη Παναγιώτα- Λογοθεραπεύτρια
Πλέστη Παναγιώτα- Λογοθεραπεύτρια
Πλέστη Παναγιώτα- Λογοθεραπεύτρια Είναι πτυχιούχος λογοθεραπείας από το 2008. Αποφοίτησε από το Queen Margaret University του Εδιμβούργου. Με 15ετή εμπειρία στο χώρο και πάντα με αγάπη και κατανόηση απέναντι στο παιδί και την οικογένεια, αναλαμβάνει όλο το φάσμα των ηλικιών σε άτομα με διάχυτες αναπτυξιακές διαταραχές, νοητική στέρηση, ΔΕΠΥ, λεκτική δυσπραξία, ειδική γλωσσική διαταραχή, εγκεφαλική παράλυση, σύνδρομο Down, Prader Willy, τραυλισμό, αρθρωτικές – φωνολογικές διαταραχές και μαθησιακές δυσκολίες. Τέλος, αναλαμβάνει ομάδες παιδιών με στόχο τον λειτουργικό διάλογο και την αλληλεπίδραση.
Αννα Αποστολίδου- Λογοθεραπεύτρια
Αννα Αποστολίδου- Λογοθεραπεύτρια
Αννα Αποστολίδου- Λογοθεραπεύτρια
Αννα Αποστολίδου- Λογοθεραπεύτρια Η Αννα Αποστολίδου ολοκλήρωσε τις σπουδές της στη Λογοθεραπεία του Τμήματος Επιστημών και Υγείας του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων. Κατά τη διάρκεια της εκπαίδευσής της παρείχε υπηρεσίες λογοθεραπείας στο Ιατροπαιδαγωγικό Κέντρο Ιωαννίνων, σε παιδικούς σταθμούς και ειδικά δημοτικά σχολεία. Σημαντική αποτέλεσε η συμμετοχή της στην επιστημονική ομάδα της Πανεπιστημιακής Κλινικής Φυσικής Ιατρικής και Αποκατάστασης (Φ.Ι.Α.) του Πανεπιστημιακού Γενικού Νοσοκομείου Ιωαννίνων. Ολοκλήρωσε την πρακτική της άσκηση στο Κέντρο Έρευνας και Θεραπείας Τραυλισμού στην Αθήνα και στη συνέχεια εργάστηκε με παιδιά με διαταραχές ροής του λόγου. Παρέχει θεραπείες στην ελληνική, την αγγλική και την ισπανική γλώσσα. Συμμετέχει σε προγράμματα συνεχιζόμενης εκπαίδευσης και κλινικής εξειδίκευσης. Ιδιαίτερο κλινικό ενδιαφέρον επιδεικνύει για τις πρώιμες παρεμβάσεις στα πολύ μικρά παιδιά που ξεκινούν να παρουσιάζουν δυσκολίες στην επικοινωνία. Στόχος της είναι πάντα η αποτελεσματικότερη επικοινωνία του ανθρώπου, ανεξάρτητα από το επίπεδο των ικανοτήτων του
Γκούντα Αθηνά - Ψυχολόγος
Γκούντα Αθηνά - Ψυχολόγος
Γκούντα Αθηνά - Ψυχολόγος
Γκούντα Αθηνά - Ψυχολόγος Η Γκούντα Αθηνά αποφοίτησε από το τμήμα Ψυχολογίας του Παντείου Πανεπιστημίου. Ολοκλήρωσε το Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών «Αντιμετώπιση Εξαρτήσεων-Εξαρτησιολογία» στο τμήμα Ιατρικής του ΕΚΠΑ. Συνέχισε την εκπαίδευσή της στο Πρόγραμμα Γνωσιακών Ψυχοθεραπειών στο ΕΠΙΨΥ του Αιγινητείου Νοσοκομείου. Παρακολουθεί σεμινάρια σχετικά με θέματα ψυχικής υγείας παιδιών και εφήβων και έχει συμμετάσχει σε συνέδρια με θέμα την Ανάλυση Συμπεριφοράς και τη Γνωσιακή-Συμπεριφορική Ψυχοθεραπεία. Ολοκλήρωσε την πρακτική της άσκηση στην Ψυχιατρική Κλινική του Στρατιωτικού Νοσοκομείου Πεντέλης 414, όπου συμμετείχε σε εποπτείες κλινικών περιστατικών, πραγματοποιούσε λήψεις ιστορικού νέων περιστατικών και εξοικειώθηκε με θεραπευτικά και ψυχομετρικά εργαλεία. Εργάστηκε εθελοντικά σε Κέντρο Προαγωγής Ψυχικής Υγείας, όπου ανέλαβε τον συντονισμό εβδομαδιαίων ομαδικών δραστηριοτήτων με λήπτες υπηρεσιών ψυχικής υγείας που εξυπηρετεί το κέντρο. Διεξάγει ατομικές συνεδρίες σε εφήβους και ενήλικες με στόχο την αντιμετώπιση δυσλειτουργικών σκέψεων και συμπεριφορών, τη διαχείριση του άγχους και την ανάπτυξη κοινωνικών δεξιοτήτων.
Μιράντα Λουράκη- Εργοθεραπεύτρια
Μιράντα Λουράκη- Εργοθεραπεύτρια
Μιράντα Λουράκη- Εργοθεραπεύτρια
Μιράντα Λουράκη- Εργοθεραπεύτρια. Η Μιράντα Λουράκη είναι απόφοιτη του Τμήματος Εργοθεραπείας του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής. Εργάζεται με παιδιατρικό πληθυσμό και αναλαμβάνει την αξιολόγηση και την παρέμβαση σε παιδιά με νευροαναπτυξιακές διαταραχές. Παρακολουθεί ομαδικές εκπαιδεύσεις - εποπτείες παιδιατρικών εργοθεραπευτών μέσω της μεθόδου της Αισθητηριακής Ολοκλήρωσης. Έχει παρακολουθήσει επιμορφωτικά σεμινάρια σχετικά με: τη σχολική ετοιμότητα, τη μνημονική λειτουργία και την επιβοήθησή της, την αισθητηριακή ρύθμιση, τις επιτελικές λειτουργίες καθώς και την αξιολόγηση και παρέμβαση στη δυσγραφία.
Άννα Καραβία, Ειδική παιδαγωγός
Άννα Καραβία, Ειδική παιδαγωγός
Άννα Καραβία, Ειδική παιδαγωγός
Άννα Καραβία, Ειδική παιδαγωγός Η Άννα Καραβία με βασικό πτυχίο Κοινωνιολογίας, ολοκλήρωσε τις σπουδές της στην Ειδική Αγωγή και εκπαίδευση στο μεταπτυχιακό πρόγραμμα της σύμπραξης Πανεπιστημίου Πατρών και Λευκωσίας. Στα πλαίσια της πρακτικής της άσκησης, στο Ε.Ε.Ε.Κ. Πειραιά συμμετείχε στον σχεδιασμό εκπαιδευτικών παρεμβάσεων. Εκπαιδεύτηκε σε στρατηγικές μάθησης από το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση» του Καποδιστριακού Πανεπιστημίου. Έχει εργαστεί ως εκπαιδευτικός παράλληλης στήριξης σε μαθητές πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης με μαθησιακές δυσκολίες εστιάζοντας στη δημιουργία εξατομικευμένου προγράμματος διδασκαλίας δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στην ολόπλευρη κοινωνικοσυναισθηματική ανάπτυξη των μαθητών. Το ενδιαφέρον της είναι η κατάρτιση εξατομικευμένου και βιωματικού προγράμματος μελέτης των σχολικών μαθημάτων με στόχο την αυτονομία του παιδιού, ώστε να ανταποκρίνεται με συνέπεια στα σχολικά του καθήκοντα. Επίσης, αναλαμβάνει πρόγραμμα παρέμβασης μαθησιακών δυσκολιών προσαρμοσμένο στις μαθησιακές ανάγκες του κάθε παιδιού.
Ειρήνη Πλακογίαννη - Εργοθεραπέυτρια
Ειρήνη Πλακογίαννη - Εργοθεραπέυτρια
Ειρήνη Πλακογίαννη - Εργοθεραπέυτρια
Ειρήνη Πλακογίαννη - Εργοθεραπέυτρια Η Ειρήνη Πλακογίαννη είναι πτυχιούχος του τμήματος Εργοθεραπείας του Queen Margaret University του Εδιμβούργου. Κατά την διάρκεια της εκπαιδευτικής και επαγγελματικής της πορέιας βρέθηκε σε παιδιατρικά πλαίσια και εργάστηκε ως συνοδός παράλληλης στήριξης σε παιδιά με αναπτυξιακές και κινητικές διαταραχές. Ταυτόχρονα, έχει εκπαιδευτεί στη θεραπευτική ιππασία μέσω της προσέγγισης Hippo Kinisio Educational Rehabilitation (HI.K.E.R), από την Επιστημονική Εταιρεία Ιπποθεραπείας Ελλάδος (Ε.Ε.Θ.Ι.Ι.Ε). Έκτοτε εργάζεται με παιδιά με διαταραχές συμπεριφοράς, ελλειμματικής προσοχής/υπερκινητικότητας (ΔΕΠΥ), αυτιστικού φάσματος και με δυσκολίες κινητικού συντονισμού. Τέλος, με στόχο την συνεχή αυτοβελτίωση της, παρακολουθεί ποίκιλες εκπαιδεύσεις και σεμινάρια καθώς και ατομικές εποπτείες.

Ασφαλιστικά Ταμεία

ΜΗΝΥΜΑ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΕΝΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ

Πολύ σημαντικό κριτήριο στην αναζήτηση του καταλληλότερου θεραπευτή η Κέντρου που θα αναλάβει το παιδί ,θα πρέπει να είναι η χρήση σταθμισμένων εργαλείων αξιολόγησης. Μία σωστή και έγκυρη αξιολόγηση θα οδηγήσει σε έναν σωστό κι έγκυρο θεραπευτικό σχεδιασμό.Η αξιολόγηση που δε βασίζεται σε αντικειμενικά κριτήρια πολλές φορές οδηγεί σε σπατάλη χρόνου αλλά και χρηματική.
Τα σταθμισμένα εργαλεία αξιολόγησης βασίζονται σε μελέτες και συνδέονται με ερευνητικά δεδομένα απ όπου, με μεγαλύτερη ασφάλεια, προκύπτουν οι τιμές με τις οποίες συγκρίνεται η επίδοση του παιδιού. Κατ΄ επέκταση το πρόγραμμα παρέμβασης που θα ακολουθήσει θα αποτελεί την καταλληλότερη προσέγγιση για την περίπτωση του κάθε παιδιού εξατομικευμένα.
Τα άτυπα τεστ που βασίζονται μόνο σε εμπειρικές εκτιμήσεις κι όχι σε τυπικούς βαθμούς εγκυρότητας κι αξιοπιστίας μπορουν μόνο συμπληρωματικά να χρησιμοποιηθούν. Γι΄αυτό είναι σημαντικο οι γονεις, κατα την έρευνά τους, να ζητούν να μάθουν με ποιά εργαλεία θα γίνει η αρχική αξιολόγηση του παιδιού τους.

ΔΙΑΓΝΩΣΤΙΚΑ & ΑΞΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ

για την αξιολόγηση της μαθησιακής επάρκειας: detroit test - αναγνωρισμένο από το Υπουργείο Παιδείας και σταθμισμένο στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
για την αξιολόγηση των μαθηματικών δεξιοτήτων: ψυχομετρικό κριτήριο μαθηματικής επάρκειας της Ουτρέχτης (Utrecht Early Mathematical Competence Test - σταθμισμένο στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας)
για την αξιολογηση του λεξιλογίου Word Finding Vocabulary Test
για την αξιολογηση της πληροφοριακής και γραμματικής επάρκειας του λόγου Action Picture Test
Αθηνά test
A test (για τη σχολικη ετοιμότητα κατά τη μετάβαση από το νηπιαγωγείο στην Α΄Δημοτικού)
WISC για την αξιολογηση της νοημοσύνης
Raven test για την εκτίμηση της γενικής νοητικής ικανότητας
ΛαΤω Ι & ΙΙ για τον έλεγχο της γλωσσικής επάρκειας
DTVP:3 Developmental Test of Visual Perception για την εξέταση της οπτικής αντίληψης και του οπτικοκινητικού συντονισμοί.